Wednesday, June 9, 2010

DUIT OH DUIT :D

heyy, sbut psl duit ni enn .
aku ni boros uhh,
pntang nmpk bnde nk beli, "PAP"
terus amik n byar.

tp kne tgk harga dulu la enn?
tkkan main beli jea, bankrup aku. :)

uke uke, stop cter psl duit.

hm, tdy aku g kelas bio.
perhh, rmai gila yg dtg,
tpy, yg ramai tu dari bdak

4SCIENCE1

musykil la, mana la bdak 4SCIENCE2 niy?
hm, rmai yg blik kmpung ennn.
tpy, ada gak yg ponteng, tk dtg.

ada gak yg dtg. tpy muka malas jea dtg sekolah
(aku ke tu? hehe)

tdy tggu pnye tggu,
cikgu ashikin pn dtg dgn kereta MYVI putih nya.
cikgu dtg dgn anak perempuan dia kot, ntah la.
tk kenal, dan malas nk amik tw.

aku dgn azim pn dgn segannya (yea la, 4SCIENCE2 laki ntah mana, bpe kerat jea yg dtg)
huhu, tpy, Alhamdulilah.
semua brjln dgn lncar dan licin.
hm, then, aku pn blik rumah.

haha, tu jea cter dia.

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.