Wednesday, June 9, 2010

KAWAN-KAWAN ;D

hm, lamanya tk junpa dgn member kat SMKAB
RINDU SIOTTT!!!

Afrina Farzana :

teringat dulu enn, kita selalu rehat sama-sama
kat kantin, stayback sama-sama, pusing satu sekolah
sama-sama.rindu doe masa tu!
Gelak kuat-kuat, buat lawak bodo, then gaduh-gaduh manja.

Zul Izzati :

kw la pompuan plg 'hensem' yg aku pnah jmpe. ngee :D
kw ni nmpk jea kasar, tpy aty lmbut beb!

Farah Diyana :

aku ingt selalu ayh kw amik kw naik motor, then bye kat kitorg yg tgh duduk kat busstop tu :)
then, kw ni cpt marah, tpy kw ni pn cpt sejuk, enn?

Nisa Mahat :

kw yg plg baik kot.
pendiam, tpy bila diajak bercakap, "PAP"
keluar semua bnda enn? hehe :P

Yasmin :

hehe, gigi besi :D
dia lawa kott, seriously. hahah :P
dia makan kuat, tpy tetap kurus. heshh, jeles sungguh!

byk lgy aku nk letak, tpy byk sgt la. pnat nk taip.
ni jea yg sempat :D
rindu saat-saat dulu.
lepak-ing sam-sama.
now da tkde semua tu. :(

hm, bila fikir blik, ada hikmah uhh sume ni jadik.
aku dpt blik jmpe kwn-kwn lama aku kat sgbesi ni.
dpt duk kelas sains.


Photobucket




dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.