Tuesday, July 5, 2011

seperti kebiasaannyaa...

aku tak tahu sebenarnya function aku buat blog nih. sbg meluahkan perasaan? tapi aku maluu -_-
nak feymes ala ala NajwaLatif? nak tapi tak tahu lah mcmana. ada bakat? ada kottt -___-
update selalu? jarang jarang -____- busy ke? tidakkk punn~

habis tu, apa? NO IDEA (!)

ahhh shit. tak tahu lah nk tulis apa. aku kalau boleh biarlah bila aku BW org, then org tgk blog aku balik, dia akan ada rasa something different than others blogs. tapi, aku tak boleh. nak ciplak idea dr blog lain? no no no, i'm not copycat okayyy?

so, macamana? biar jea mcm nih? mesti korg ckp, "hak elahh , baik tak pyh buat blog. ada org baru 3 bulan berblogging, dah beribu ribu follower dia. kau? habuk tarak -__-"

so, macamana tu? jawapan dia : TAK TAHU LAH (!)


p/s : semua nih hanya lah merepek merapu meraban dari saya sahaja. tak pyh la baca kalau rasa mcm sampah :)

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.