Tuesday, July 5, 2011

OPEN DAY :(

esok merupakan OPEN DAY atau HARI BERTEMU WARIS ataupun boleh juga dikenali sebagai HARI 3 PENJURU. huhh? blur? -____-

okay, senang cerita. esok para ibubapa akan hadir ke sekolah untuk melihat sejauh mana keputusan/prestasi anak anak mereka di sekolah dari segi akademik. faham? okay okay. now aku just nak cerita yang esok mak aku dtg nak tgk result aku yg "gempak" tu. yay, best ke? best ke? TAK BEST (!) sebab result tu mmg la gempak sbb hampehhhh, cehhh -______-

aku just dpt 2A jea. tu pun BM dgn BI. wahh terror lah nih? TERRORIST boleh lah :P

yang lain? mana boleh ckp. RAHSIA :) sbb terlalu pandai, so tu la sbb diRAHSIAkan.

esok mak aku dtg pukul 9 lebih mcm tu. huishh, berdebar seyhh. harap harap la mak aku tak meroyan nanti. Amin Ya Rabbal Alamin~

okay, goodnight. Assalamualaikum w.b.t :)

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.