Sunday, August 7, 2011

hari ke-7 :)


masuk hari ini dah 7 hari kita menunaikan kewajipan kita sebagai umat Islam. dan, semakin mengingatkan aku yang masa dah tak byk jea lagi. tak byk lg? apa plak maksud kau nih SJ?
maksud aku, trial SPM yang tak lama jea lagi. dah la time lepas raya, pap! terus exam :(

means, raya aku tak bermakna sgt la tahun nih. jgn harap la kau nk berseronok seronok time raya nih SJ. haishhh bapak tak best. nak raya nak raya nak raya -____-

tahu lerr raya sebulan, tapi trial SPM pun amik masa dlm sebulan gak huhuhuhuhuh (alahhhh)

nasib nasib. nak buat mcmana? redha jea la..

apa yg pasti, aku kena buat betul betul time trial, dan juga SPM sebenar nnti. aku nak masuk U :)

(jgn harapan tinggi tapi habuk tadak sudahhh lerr)

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.