Tuesday, August 16, 2011

hari ke 16

hari ini dah hari ke 16 kita berpuasa, dah hampir separuh bulan kita berpuasa yea? dan makin hampir la tarikh bersejrah, iaitu trial SPM yang makin dekat -________-

dah prepare? sikit jea aku rasa. mcmana nk SPM plak nnti? ntah ler -____-

aku rasa aku just study subjek yg aku suka jea (boleh plak mcm tu yea)
aku study +math, math, biology. tu jea (!) yang lain, bila aku bukak jea buku, mmg tidur ah sbb tak fhm. adoiyai, mcmana nih? study group dah buat. semua budak pandai pandai. kdg kdg tu aku rasa aku jea yg paling bongok kat situ. bapak terasa sial.

so, aku kena struggle sorang sorang ah. bukan apa, kalau aku tak study, sape lg yg nk study utk aku kan? aku nk result gempak, tapi usaha? HAMPEHHHHH -_______-




dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.