Saturday, January 21, 2012

I'M BACK ; )

Assalamualaikum semua. Minggu nih saya balik rumah saya, haha. Rindu lappy, muahhhh. Hahaha. Hmm, pernah tak berada dalam keadaan dilema? Ohhhh aku baru je rasa tu, semalam rasanya. Haha, tah aku pun tak ingat.

Anyway, bukan itu yang aku nk cakap sebenarnya haha. Sebab itu terlalu private, haha. Tettt! Okay, whatever. Sukati aku la kan nak cerita ke tak. Now, jam menunjukkan pukul 5:15 AM. Wawww still tak terlalu lambat untuk aku tidur haha. Pfttt. Aku actually dah mengantuk, tapi tah kenapa aku still degil, dan still bukak lappy. Nih kalau mak aku nampak, serious dia mengamuk. Kang esok pagi aku mcm org gila lah. Sebab aku tidur mcm takde hari esok dah, haha. Tak ingat dunia. Haha. kalau tak kunci jam, maknanya aku bangun around 2, 3 PM. Haha cantekkkkkkkk. Tapi, aku taknak lah bgun lambat sgt. Sebab aku ada misi. Haha. Misi akuialah nak main game Pool Live Tour. Hahaha gila addicted lah dgn game tu~

Sampai kdg kdg aku tak sedar dah berapa jam dah aku main game tu. Damnn shit. Opsss mencarut. Haha takpe bukan selalu pun. *actt selalu*

Hmm, so aku nak kunci jam. Pkul 9 pagi. So, lbih kurang 3 jam lah aku tidur. aku ingat nak tutup lappy pukul 5.30AM.

Haha, okay peeps. Bye. Nak tidur, mata nih mcm apa tah.



dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.