Tuesday, November 23, 2010

AWARD : dari ASWANYY

haha, nih award kedua aku . dulu aku dpt satu, itu pn award RAYA beb . now, award nih plak . nk tgk ? jap jap, haha .

haha, Aswanyy nih pn pelik bila dpt award nih kan ? haha, aku pn sama gak dulu . biasa lahh, gila blur kot masa tuhh . now, aku dpt lg award . btw, tengs lah kat  Aswanyy sbb tag sy . haha.

okay okayy , now sesi tag menge"tag" nihh . first, jwb soalan dulu lahh anda anda .

7 things about me :

  • suka makan , nyum nyummm nyummmm
  • tidur , hahahah
  • K-POP lover 4minute hwaiting ~
  • suka baca komik kartun 
  • suka snap pictures dgn kengkawan , 
  • hangoutttt babehhh :P
  • tinggi , tapi agak berisi . or should i say, gemuk ? haha


tag ini kepadaa 10 blogger ,

okay okay, dah ckup 10 org kan ? okayy , dah dahhh . nak out . mak dah mengamukk . hahha , bye anda , amik taw . 

nak tau knp aku pilih dorg ? sbb bg aku, blog dorg selalu ada bnde utk dibaca . kiranya dorg nih aktif lah , tp actually bkn dorg jea . rmai lg . tp 10 jea kan kne tag ? so aku rasa ini yg layak lah . hahah :)

syafiqjemain , awayy


dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.