Wednesday, November 17, 2010

GIVEAWAYS : seliparjepunpink




hah ? asal lak tetiba jea enn aku letak gmbr nih kat sini ? hhaha, comel tak ? mcm nama tuan pnye GA nihh , *selipar jepun pink * wahh , nama pn dah comel . nama patung tuhh , kiszydolls . ecehh ,  haha :) beliau pn muda lg, baru 19 tahun . tp bakat besar . ak pn tak reti nk buat patung secomel begini nama pn lelaki, adoiyai syafiq oiiii still student, belajar dlm jurusan Art & Design , wahh . patutlah pndai buat patung nihh . seriously gila comel lahh , ley bg sorg bestfriend aku nihh :P


hah, lg satu. GA nih, hadiah dia , kiszydolls nih lahh . so aku pn apa lg , cpt cpt masuk . sbb nak kan patung tuh . comel :) hrp hrp cik Balqis pilih sy menang, ley bg bestfriend sy patung tuhh . bday dia pn dah dkat, plus sy buntu nk bg hadiah apa . so dgn adanya patung kiszydolls nih , ley lah sy bg kat bestfriend aku tuhh :P

ahah, takkan aku nk pulun sorg kot?  tidak lah begitu. korg nk msuk gak? senang gila syarat dia, nak taw? 

Korg pegy sendiri blog beliau *selipar jepun pink * 

Okay ?  GA nih terbahagi kpd 3 bhg , 

* kategori ibu

*kategori student

*kategori pekerja

Sy join kategori student dgn pekerja yea , sebab sy masih student, dan sy sedang kerja part time. hahha :)

Tarikh tutup GA nihh 10 Disember 2010, so korg ada masa lg . Ingat, jgn lepaskan peluang ini ! 


dah baca kenalah komen kan? :D

2 comments:

wannurfazrini said...

comel kan ? leh wat bantal busuk woh ! kan ? hehe . wish you goodluck yeah !

kim dong-yul's said...

haha, yeah . ley buat bantal busuk gak :P teman tidur , hheheh . wish you good luck too:)

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.