Wednesday, November 17, 2010

tgh malam :)

haishh , tak ngantuk lg . pdhal esok mau keje . haha . td setelah lama bercuti dr keje , akhirnya aku kembali balik ke tmpt keje tuhh . arghhhhhh mcm tett .

td semua mcm tak cye jea , rmai tnye , " ehh, ada lg kau ? "  ayat yg paling sedap aku dgr . mcm tak suka jea aku kat situ , cehhhh . 

then, aku pn buat lah keje mcm biasa enn . sampai kul 10 . pastu, balik naik tren . perghh , mmg mcm tin sardin . padat . sendat . mampat . berhimpit aku dlm tren tuh , haishhhh . sbr jea lahh .

then, smpai rumah sorg sorg . gila seram cuz mlm mlm ennn . adoiyai , 

esok kne keje lg, hadap lg tmpt keje tuhh . :( 

tp tkp lahh, esok kn hari raya haji. so gaji dpt triple . byk tuhh ! ley lahh enjoy dgn duit gaji nnty . akhir bulan ni aku quit keje , nk enjoy bulan 12 nnty . tkkan nk keje lg, mls aku . 

aku keje pn sbb nk duit, nak beli apa yg aku nk . yea lahh, kalau nk minta mak aku pn, smpai bila kan ? baik aku usaha sndiri . lg bgus, puas pn puas . gaji masyukk sorg sorgg . tp aku tak lah lupa mak aku  enn. gila kejam aku .


btw, aku nk ucapkan selamat hari raya aidiladha kpd semua umat Islam :) 

tak kira dimana jua anda berada, anda tetap dpt meraikannya , cuma bezanya, ada yg menyambutnya dgn ala kadar, ada juga yg membuat pelbagai persiapan . family aku jnis buat persiapan , tapi thn ni aku tak join family aku lah sbb aku nk keje enn , so kne korban lahh . haha , korban gak tuhh , kan ?? hahaah :P


dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.