Monday, November 15, 2010

semangat duit syiling :)

dah lama tk update blog , tak smpt :) aku nk cter satu kisah ni , jd kat aku dgn geng aku sendiri .

cuba tgk tajuk entry aku kali ni ? haha, dgr jea dah seram . mmg ah, pengalamn kott !

mcm ni, aku dgn geng aku berlatih kat bilik media , persiapan for persembahan kat Hotel Swiss Garden nnti , persembahan Pusat Sumber bagi wakil form 4 . masa tu dlm pukul 4 lebih lah . tak ingat lah sgt . then salah sorg dr ktorg ckp mcm ni lah lbih krg .

" weh, jom ah cter hantu, boring doee . "

" jom main spirit nak tak ? "



semua pn main lah . ktorg pn buat lah satu kertas . tulis nombor 0 sampai 9 , huruf A sampai Z , "yes" , "no" dan "go home"


maka , ktorg pn main lah . dia pnye lbih krg mcm ni lahh .


spirit, spirit of the coin 

if you are here

come here and move the coin


serius , seram uhh . kitorg ulang byk kali . takut btul btul syiling tu bergerak . sbnrya, ktorg buat 3 kali . first tuh, ktorg tak serius  so main main jea lahh . gelak gelakk . kali kedua, tak jd . kali ketiga tuhh , seriussss , mmg ktorg rasa semacam jea uhh . dah lah main dlm gelap ,  fuhhhhh . 

korg , jgn ah ikut perangai kitorg . kitorg ni pn cuba cuba jea . takut kalau korg buat menjadi, then spirit tu taknak balik . then mybe spirit tuh minta benda bukan bukan . 

then, tiba tiba aku rasa syiling tuh bergerak . semua dah cuak . 

RUPA RUPANYA....

hahahhahahahhahahah , kitorg gelak kuat kuat . salah sorg kwn kitorg yg gerak kan . dia ckp tak sbr nk tggu bnde tuh gerak . so dia gerak kan jealah . haishh , buat takut jea . yg penting , ktorg berterima kasih kat kwn ktorg tuh sbb dia dah gerakkn . cuba bygkan , kalau dia tk gerakkan ? msty spirit tuh dah dtg , then ktorg terpkse main game tu smpai habis . hahahhaha , 


ingat ! jgn ikut kitorg , sbb bnde ni buat, berdosa ! aku dah taubat, taknak buat lg !


dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.