Thursday, May 19, 2011

cerita korea yang aku dah tgk nih ~

HAHAH takde keje la kan ? tadi aku belek belek la rak buku , sbb nak cari buku nak baca for exam (namapak sgt suka baca last last minute ) tiba tiba terjumpa plak cd korea yang dibeli tahun lepas . still nampak baru , heheh :D

pastu , aku pun apa lagi , cari lah cd lain yang ada . koleksi aku tak byk , sbb aku masih lagi student plusss nak beli cd nih kena guna duit sendiri , so kumpul lahhhh ~

aku beli pun kat kedai cd yang kat petaling street , nama kedai dia Hiro Comic :D
aku beli yang murah jea, rm25 mcm tu sbb takde subs bahasa melayu . kalau yg subs bahasa melayu , harga dia rm99 ! tak mampu aku , tunggu keje la baru boleh beli :D

1. mary stayed out all night/marry me, mary !
2. you're beautiful
3. cinderella's stepsister
4. boys over flower (nih yg first sekali)
5. dream high (paling latest)
6. playfull kiss
7. brilliant legacy
8. ohh, my lady!
9. hello my lady!
10. my fair lady
11. (ada lagi , tapi tak ingat )

HAHA tu jea , aku tahu org dah byk dah tgk .tapi okay la kan ?

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.