Thursday, May 12, 2011

exam fever !




hahha , exam pn demam yea ? ingatkan AF jea ada demam . now nihh tgh minggu exam , so ramai dok sibuk baca buku, termasuklah AKU :D

hm , dan byk lah konflika konflika yg berlaku terhadap diriku ini sepjg musim exam :D

yeah, tak pyh cerita lah, cuz takut ada yg terasa , so baik TAK PYH CKP :P hehe

jap jap jap, lama gila aku tak update ini blog. suda sekian lama, then now baru tergerak hati ini nak bukak . mcm biasa , mesti lah berhabuk kan ? HAHAH ibarat rumah yg lama usang terbiar .

plus, nak bagitahu yang tahun nih aku giat aktif dalam sketsa , wah wahhhhh . gempak seyhh !
aku pun tak sangka akan terlibat dgn sketsa nihh . pada mulanya aku prop jea , tapi aku mmbuat trasformasi iaitu menjadi pelakon pulak :D

nak jadikan cerita, hari tu kitorg try lah nasib, masuk pertandingan peringkat Zon Bangsar, and guess what ? kitorg menang weyhhh , johan ! ( YEAH i know it's too late) but pedulik hapa aku !

dan, kitorg pn mara ke peringkat Negeri. namun, nasib kami tidak secerah langit. dan langit tidak sememangnya akan sentiasa cerah. (korang dah boleh teka kan ?) kitorg kalah :(

tapi, yang aku sakit hatinya, kenapa ? KENAPA ? bukan kenapa kami kalah, tapi kenapa kami tak diberitahu kami dapat no berapa ? TAK KESAH lah kalah , even dpt no last sekali pun, janji tahu lah no berapa . nih , untill nowwwwww ! TAK TAHU LAGI :(

bapak sedih syiallll , till noww tak ley lupa tahu ?

namun, kitorg bersyukur sbb tanpa cikgu kitorg yg bersusah payah , iaitu Cikgu Siti Eshah , kitorg tak kan smpai tahap mcm nih tahu ?

teringat lagi time dulu rancang nak pegi masuk pertandingn, kitorg semua mcm tak yakin akan menang , sbb kitrg kan baru lg pasal sketsa nihhh . so mcm tak tahu pape lah. tapi, menang gak kan ? BUKAN NAK BANGGA , haahhahahhahah


okay lahhh , smpai sini jea . insya Allah , aku update lg :D

and, fyi , group sketsa kitorg nanti akan buat persembahan sempena Hari Guru kat seolah kitorg :D so terubatlah gak kekalahan :P

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.