Saturday, May 14, 2011

KEPENATAN :)

fuhhh , penat gila tadi main badmintonnnn :D lama gila tak main , tadi pun dukk sibuk cari racket, tah mana letaknya. last last jumpa kat celah rak buku . berhabuk seyhhh , macam blog nih jugekk HAHHA

dan, tunggu punya tunggu , main jugak badminton kat taman permainan jea . dan, yang syoknya, main dgn geng . pastu gelak gelak pulak tu . plus, aku rasa tadi mcm penat gelak jea . habis semua org pandang kitorg , sbb kitorg paling bising . HAHA :P

bapak segan , tapi peduli hapa kan ? taman permainan tu bukan diorg pnye pn .

lepas tuh , kitorg pun singgah mamak ali :D ( hahaha mcm pe ntah , lepas membuang peluh , pegi mamak pesan teh o ais dgn roti canai )

lepas melantak , kitorg pun balik . dlm masa yg sama , kawan kitorg call , ckp pasal baju kelas . diorg suruh amik rupanya :D

dan, yang paling penting , aku punya baju , aku cuba macam ketat jea . tapi , redah jea lah . biarlah , lama lama besar gak baju tu . bukan ketat mana pn , ala ala jenis fit mcm tu . awwwww, shekshi HAHHAHAH mcm haram

okay lah , aku nak tidur . esok aku on blog lagi k ? goodnight , assalamualaikum :D

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.