Monday, October 3, 2011

BLOGKU BERWAJAH BARU ^_^

Assalamualaikum.
Haha. Last last mcm nih jadinya blog aku. Fuhhh -__-
Bole lah? kan? Penat okay buat mcm nih. Kena rujuk byk bloggers.
Okay okay. Tu je actually nk ckp sebab masa tak byk lg. Aku kena off cepat sebab nanti adik aku sampai mampos tak layan. Aku dah lah berebut laptop dgn dia. Adoiiyaii. Susah kalau kongsi nih. Esok lepas SPM aku keje part time, aku beli satu utk aku sendiri. Tgklahhh. HAHA. Angan Mat Jenin lah aku nih senja senja nih. Okay. Salam.



dah baca kenalah komen kan? :D

2 comments:

Miss A said...

ok je blog ni, nampak kemas & comey je. oh ye, gudluck utk SPM betul2 nanti ye. pastu amik course bagus2 hehe.

kim dong-yul's said...

thaks btw. harap begitulah hendaknya :D amin ya rabbal alamin~

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.