Monday, November 7, 2011

7 HARI LAGI BHAIIII~

Assalamualaikum peeps.
Sebelum tu, tak terlambat aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua followers (ecehh bajet byk jea followers kau) dan semua umat Islam :)
Okay. Back to the storyy morry, apa yg tujuh harinya? Cuba teka, cuba teka? SPM lahhhhh! SPM is around the corner (err betul tak grammar aku nih)
Cuak seyhhhh. Cukupkah persediaan aku nih? Dgn tak study langsung pada Hari Raya Aidiladha nih, membuatan aku rasa lagi bertambah cuak. Err. Macamana la ekk? Aku ingat aku study jea lah mana yg termampu. Dengan izin-Nya, insyaAllah dapat lah apa yg aku usahakan. Itu tak bermaksud aku putus asa. Never! Harap tak lah. Aku harap aku ada semangat nak teruskan study nih, even kadang kadang aku rasa malas yang teramat! Grrr.

Ya Allah Ya Tuhanku, kau berikan soalan yang senang, pemeriksa soalan yang tidak garang, dan pemurah markahnya, kau jaga lah mood pemeriksa supaya tenang menanda kertas jawapan aku nanti. Ya Allah, sesungguhnya Kau tahu apa yang terbaik buatku. Amin~

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.