Friday, November 18, 2011

UPDATE ^_^

Assalamualaikum peeps. Fuhhh dah lama tak hupdate blog nih. Nih semua gara gara persiapan for SPM lah nihhh. Err. SPM tak habis lagi k? Cuma skrg nih free sikit lah, asyik study jekk. Boring ahh. So aku on lah lappy jap, kan? Hahaha. Kang belajar lama lama, boring jekk satu apa pun tak masuk kang. Hehe.

Cerita pasal SPM, woahhh cuak seyhh. Paper BM pun cuak tahu? Tapi nasib baik lah aku tergerak hati nak baca sikit pasal watak dan perwatakan dlm buku. Tu tup keluar yg tu lahhh. Fuhh selamat. Aku punya lah spot mcm mcm sebab malas nk baca semua. Alhamdulilah~

Untuk paper BI pulak, woahh lagi lah. Soalan novel dia, aku rasa paling tak best lah. Haha boleh pulak yea tak best. Tapi apa apa pun aku jawab je yg aku rasa munasabah. Janji buat dan tak tinggal kosong begitu sahaja. Essay pulak, aku gelabah gila bila aku tersilap isi. Masa tu tinggal lagi setengah jam, dan aku dah nak habis pun buat essay tu, baru aku perasa yang aku dah silal isi. Tajuk nak lain, aku cerita lain. Ahh sudah!! Aku rasa nak menangis jek wehh. Ye lahh, mana boleh minta masa extra kan? Last last aku cepat cepat ubah cerita essay aku tu, dan akhirnya siap lahh jugak tepat pada masanya. Fuhhh selamat.

SEJARAH. Woahhh tak minat. Aku surrender lah bab bab sejarah nih. Tapi tak bermakna aku tak study lgsg k? Aku baca bagai nak rak tauu? Sebab aku taknak ah sejarah pulak kantoi kan? Haha. Paper 1 dia, woahh susahh! Paper 2 dia, alhamdulilah, boleh buat. Better than paper 1.

Maths. Trial hari tu yg senang pun aku just dapat B jea. Paper 1 dia mmg susah. Memang beri tanggapan yg meleset kepada sesiapa yg ckp Maths itu senang. Soalan dia byk gila tricky dan byk tersurat. Senang cter, berbeza lah dgn past year question yang aku buat dlm buku oren tu. Arghhhh frust gila sebab tak ckup masa wehh. Bygkan, dlm 5 soalan kot aku taram jek sebab tak tau. Ehh bukan tak tau. Tak ingat. Haha. Errr. Paper 2 dia, alhamdulilah okay mcm biasa lah. Cuma ada gak yg aku tak ingat. Contohnya soalan bab Probability. Woahhh nama dia pun dah ada "benda" tu. Haha. Faham tak? Okay. Aku bagitahulagi sekali ehh.

PRO-BABI-LITY
Woahh faham dah? Haha lolz. Kalau nak tukar, PRO-KHINZIR-LITY bole tak? Err.

Now cuti time! Hahahahahaha! Not yet okay? Hari Isnin nih exam Agama Islam. Woahhh. Kena baca okay? Byk kot tak baca lagi. Tapi aku still on lappy, tengok Running Man rancangan favourite aku. Okayy sebut pasal Running Man, pukul 6.30 jap lg ada lah kat TV. Hehe. Byeee. Assalamualaikum :)

p/s : doakan lah aku buat yang terbaik for SPM. Amin~


dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.