Tuesday, November 8, 2011

HEADER BARU :)

Assalamualaikum peeps. Semalam lepas jea study, seriously muak kot tgk buku jea memanjang. So aku pun searchlah tutorial macamana nak buat header sendiri, just guna cara simple. Cari punya cari, last last jumpa gak kat blog sorang bro nih.

Tah aku tak ingat blog apa sebab randomly cari kat Google jea kan. Pape pun thanks lah sebab bagi tutorial yang senang nak faham, dan mudah nak buat. Aku buat header nih pun just guna Photoscape jekk. Tahu tak apa menatangnya Photoscape tu? Aku rasa ramai dah tahu pasal software nih kan? So tak pyh lah aku terangkan lagi, okay? Hehe. Pastu aku carilah gambar yang sesuai untuk letak kat header tu kan. Akhirnya dapat gak kat blog nih. Seriously smart gila! Rupanya abg nih pandailah pasal coding/editing pictures nih. So, dia pandailah buat doodles, gambar gambar yang comel comel, cute cute tu. Woahh cantikk.

Okay okay. Last last aku edit je lah pakai Photoscape. Lawa tak? HAHA. Tak suka? Kesahh?
Kbaii. Assalamualaikum :)

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.