Friday, November 25, 2011

30/11/2011 ❤

Assalamualaikum peeps. Heyyy ^_^
Mood SPM daaaa~ Okay okayyy. Stop. Have to study hard, but first of all, nak update blog dulu, kayy? Hewhewhewww. #Okay stop it SJ.

Lagi dua paper jea lagi, or should I say, 6 papers? Sebab Biology ada 3 papers, dan Chemistry ada 3 papers too. Damnn. Banyak kot. Cepatlahh habis. Dan apa yg aku jawab tu, harap betullah. Yang salah pun, harap miracle terjadi. Tetiba betul pulak pemeriksa tu tanda.
Dan, harap pemeriksa yg tanda paper aku tu, seorang yg sabar menanda, cool dan tak campur aduk dgn masalah dia yg lain. Hope dia pun sentiasa okay when tanda papers aku.
Hope dia jugak tak mrh mrh time tanda paper, especially paper aku. Amin~
Next week will be Chemistry paper(s). Bhahaha. Satu apa pun tak baca lagi. Cuak nihh. Jap lagi aku ingat nak study Chemistry lah. Tadi baru je search hot topics for Chemistry and Biology. Huhuu. Serius gabra gilakk. Tapi aku nihh tak bole gak study awal awal. Cepat lupa ouhh. Byk makan semut ke? Hehee. Takdelahh. Mak saya bagi makan makanan berkhasiat okayy? Sampai terlebih "sihat" pulak. Bhahaahha :3

Okay, wishh me luck okay? Jyeahhh will do better for next subject(s) !

Dear Mrs. Chemistry and Mrs. Biology, bagilah soalan yg aku dah baca k? Jgn keluar mengarut pulak. Byeee sayang awk Mrs. Chemistry dan Mrs. Biology. Muahhhhh XD

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.