Thursday, November 3, 2011

CUAK BHAIIII !

Assalamualaikum kawan. Hari ini takde apa apa yang istimewa pun. Cuma tadi macam biasa lah ada program pecutan SPM untuk SPM yang tak lama lagi akan menjelang kan? Woahhh. Sebut pasal SPM, lagi 11 hari jea lagi wehhh. Cuakk uhh. Macamana lah nanti kan? Macam tak pernah amik peperiksaan awam jea kan aku nih? Chill. Chill tu chill lah jugak. Tapi chill aku nih ada gak tahap dia. Woahhh lagi 11 hari, kau ingat boleh chill ke oii?
Ohh tidaakkkkk~

Okay, tadi aku sakit hati gila dengan cikgu aku nih. Haha. Aku tahu korang mesti cakap aku bukan bukan kan. Okay, macam nih. Aku dah lah pagi pagi bangun lambat, dan hari aku tak bermula dengan baik pun tadi. Ohhhh. Tadi kelamkabut aku gosok baju (baru nka gosok, last minute maaaaa) dan mandi pada pukul 6.45 AM. Woahh bagi orang lain, 6.45 AM tu still sempat. Tapi bagi aku? No no noooo~ Tak sempat. Dan sebelum nih, kalau hal sedemikian terjadi, aku akan terus tidur atau buat buat tidur until mak aku kelamkabut kejut aku suruh pergi sekolah. Haha. Err. Sukati lahhh. Aku dah malas nak pegi sekolah kalau kelamkabut macam tu. Aku rela tak pegi. Err.

Tapi, tadi aku kena pegi gak sebab kena amik slip SPM. Ohhh makin mengingatkan aku pasal SPM lagi ada lahhh. Okay, back to the storyy morryyy.

Tadi aku sakit hati dgn cikgu aku nih. Ada ke patut dia suruh aku buat kerja yang sepatutunya dia yang buat? Bukan aku tak nak tolong, or tolong tak ikhlas. Tapi kerana dia lah, aku tak dapat belajar Physics! Dah lah Physics aku lemah wehhh. Err. Dia suruh aku bagi sijil berhenti sekolah kat satu kelas, dan lengkapkan mana yang tak lengkap tu. Dan, lagi membuat aku tension, kawan kawan aku yang lain sibuk dok tanya nak isi apa lahh, nak contoh lahh, tak tahu lahhh. Woahhh mcm mcm hal. Sorry guys, aku kalau dah kelamkabut pluss tension, aku akan meroyyy. Err. Tak tahu meroyyy tu apa? MEROYAN. Dah tahu kan? Good goood~

Dan, the worst thing is, cikgu tu nak cepat benda tu. Woah woahhhh. Aku robot ke manusia? Jap jap konpiuss lah pulakkkk. Errr. Okay manusia. Haha. Stupid. Dan, siap hantar kawan aku suruh bagitahu nak cepat sijil tu. Woahh woahhh. Lagi bertambah panas. Nasib lahh cikgu. Err.

Then, aku pegi lah pulak menapak bilik guru tu. And guess what? Dia takde dlm bilik guru! So, aku minta tolong kat cikgu lain suruh letak atas meja dia. Lantaklah. Actually dia suruh bagi kat kelas apa tah aku tak ingat. Tapi akupedulikhapa. Aku dah buat kerja dia. Aik banyak songeh pulakk. Errr. Okay dokay. Got to go. Nak off okay. Nak tidur jap, kepenatan ohh.

Kbaiii. Assalamualaikum :)

dah baca kenalah komen kan? :D

No comments:

All Right Reserved. SyafiqJemain 2011-2012.